tirsdag 30. august 2011

Iiiip!

Jeg vet at damer kan få noen merkelige besettelser når de er gravide, men kan menn få det også?
Carro fant nirvana hver gang jeg brukte spylervæske på bilen. Du vet, den med sitronlukt. Har også hørt om damer som gjør alt fra å lukte på bensin til å spise grus... WHAT IS WRONG WITH YOU WOMAN! Dette kan ved nærmere ettertanke være grunnen til de utallige grusveiene med lav standard i Norge. Se for deg norsk "gravidsafari" på østlandet. "And åver there you kan sjå a norwegian gravid female, that is eting gravel off the road".
Uansett... Det jeg skal frem til, er at i det siste har jeg tatt meg selv i å lukte på alt mulig. Er dette normal post-fødsel oppførsel? Her om dagen sto jeg til og med og lukta på no blomster. Enda verre er det at ting lukter godt!? Fra før av har nesen min blitt brukt hovedsaklig til mat, vin og whisky. Nå lukter jeg på alt jeg kan komme over. Klær, blomster, bøker, baby (som lukter veldig godt mellom fulle bleier), dama har fått en ny aroma og vaskemiddel er ikke så ille det heller.
Doktor, kan jeg reddes?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar