torsdag 13. oktober 2011

Cenosillacafobi

Etter nesten 6 år med min sambo, har jeg endelig funnet en diagnose på min kjæres noe spesielle symptomer. Hun er nemlig livredd for tomme glass. Uansett hvor mye du fyller i glasset, klarer Caroline å spare igjen en munnfull. Selv om det bare er en munnfull så klarer hun å spare den nederst i glasset. Det er nesten så det er mer i glasset etter at hun har drukket.

Prisen "Dagens bom", går forøvrig til paret Stahl Hansen. Etter handelen ble jeg lettere irritert over ei dame som hadde parkert Cayennen sin midt på to ledige parkeringplasser. For å få ut litt damp, kastet jeg bleiepakka litt hardt inn i bilen. På den andre siden åpner Caroline opp døra og jeg kaster bleiepakka tvers igjennom og ut på andre siden. *facepalm*

 




2 kommentarer:

  1. Er du nå helt sikker på at det passer fint med besøk til helga????? Kjærlig hilsen Svigermor

    SvarSlett
  2. Det er bare å komme. Har roet meg nå.

    SvarSlett