tirsdag 11. oktober 2011

Prøver igjen

Starter dagen med et "kontrollert raserianfall", etter å ha våknet til lyden av ei hissig lita jente med sår stump. Som om ikke mine morgenritualer er stresset opp nok, i min kaotiske systematikk. Etter at jeg kom hjem fra jobb i dag, har jeg kokt vann tre ganger og ikke drukket en dråpe te. Har ikke hatt mye å gjøre heller. Har bare slått på vannkokeren og gått vekk. Tok en tøysetest på nettet og ble erklært kattepus... TO ganger til og med. Måtte plukke opp etter bikkja også. Gjør alltid det, men i dag måtte han forbanna meg drite i et kratt med brennesle. FML! Ikke helt min dag i dag, men det ser ut til å ordne seg. Litt PS3, en kopp te (etter fire forsøk), litt musikk og en tannpuss, så var ting på plass igjen. Festlig å ha kommet så langt i et forhold at vi går tilbake til å ha hver vår tannkremtube med lik tannkrem. Får glede meg over det til vi til slutt deler på ett sett med tenner. Prøver å oppnå en feiende flott dag på nytt i morgen Good times!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar