søndag 16. oktober 2011

Not for the faint of heart

Så var helgen med svigers over. Vannblemmer på fingrene, bikkja ligger som slakt i gangen og det henger nye rullgardiner i stua. Vi sparket i gang helgen med ei currygryte med kokosmelk. Må si jeg er særdeles fornøyd med egen innsats der. Til dere som liker å spise mat som er litt mer spennende enn vaffel, kan jeg anbefale Aktivistens kokebok. Dette følges opp med en begivenhetsrik lørdag med loppis, Ikea, BabyShop og hjemmelaget sushi. Her kommer rullgardinene inn i bildet. Aurora er nå en stolt eier av en lilla Voksi (mer om den kan leses på bloggen til Caroline) og den fikk vi testet ut i dag. Søndagen ble nemlig tilbrakt ute i det fri. Jeg er av den oppfattelse at det å gå er en form for transport. Transportering er noe man gjør for å komme seg fra A til B, så det og skulle parkere bilen sin et sted for så å gå rund omkring bare for så å prøve å komme tilbake til den, er en underlig måte å kose seg på. Dette fikk jeg hevnet ved å rygge på bilen til svigers. Vil bare ta på meg deler av skylden her, med tanke på at svigers gikk fra lett vinking til febrilsk sprelling på brøkdelen av et sekund, før jeg bøyde skiltet hans. Golfen kom selvfølgelig ut av situasjonen uten en skramme. Tyskland 1 - Frankrike 0 Det er vel strengt tatt bare mennesker som går bare for å gå. Ingen destinasjon, ingen spesifikk oppgave som må utføres eller objekter som skal fraktes. Vi bare går... i tre timer... for å gå litt... sånn for kosen sin skyld... .. ... . ja. Men, som hundeeier er det fint å bli jaget ut av sofaen. Det er derfor Eir ligger flatt ut i gangen og hendene mine er litt ømme nå. Har aldri sett den hunden være så glad for å se bilen igjen... ever. Vil tro at det er mer enn en person i Østmarka som har fått seg en god latter i dag. Hjemkomsten ble ubønnhørlig feiret med pizza og avsluttet med litt kaffe. Takk for en fin helg og vi sees om 14 dager. Velkommen tilbake! Har fått litt forsinket bursdagsgave fra madammen også. Veeeldig fornøyd med den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar