torsdag 6. oktober 2011

Come again?

Jeg har for lengst innsett at jeg har mye å lære når det kommer til unger. Har ikke akkurat gjort det her før, så noe må jeg da feile på. Men, jeg hadde aldri i min villeste fantasi, trodd at jeg skulle få opplæring i hvordan jeg skal løfte barnevogna inn på toget av en konduktør. Hva i alle ville svartsvingende siræva @"#%"!#%&$%# er det som får ham til å tro at jeg trenger info om løfting av barnevogner inn på tog? Du tar i vogna, løfter den opp fra bakken og beveger deg inn på toget. Så forbanna vanskelig er det da vel ikke... Men, jo da. Der kommer den dømrade dotten og forklarer oss hvor vi må holde og hvilken vei vi skal gå inn på toget for at ungen ikke skal falle ut av vogna. Og ikke bare en gang heller. Han kommer fanden i meg tilbake og forklarer hvordan vi skal gå av toget også den spretten. Man skal ikke dømme folk for fort, men den figuren der gjorde virkelig dagen min. Nå sitter han sikkert hjemme alene i sin 30kvm leilighet og bretter sokkene sine i en fin plastikpose for at han ikke skal få baselusker på de. Han loggfører alle måltidene sine og ringer mamman sin minst en gang om dagen. AAARRRRRG!!!! Neste gang skal jeg forklare ham hvordan det å få et skip inn i ei flaske og en paraply opp i ræva har slående like fremgangsmåter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar