tirsdag 20. september 2011

Bursburs

Hvem skulle tro at jeg kom til å feire min 25 årsdag med ei datter på armen? Snodige greier. Starter dagen med EU-kontroll på bilen... YEAYH! Etter det kommer det nok til å bli en under middels feiring, med et wienerbrød og en kopp kaffe som jeg trakter selv. Problemet med å bli eldre, er at man slutter å ønske seg ting. De billige tingene vil du ikke bry folk med, for de kan du fint kjøpe selv og sånne ting som du virkelig ønsker deg, har en så far fetched pris, at det er lite sannsynlig at du får det. Så da blir det til slutt til at man ønsker seg huslige ting. Sokker og undertøy osv. Man kan jo prøve å være litt "original" og si at du ønsker deg noe personlig, men det er ikke så forbanna lett for den stakkars giveren, da jeg er en sær sak med bestemt smak som er mer vanskelig å kartlegge enn flyvemønsteret til drita møll i motlys. Det beste jeg kommer til å få ut av dagen, sånn jeg ser det, er at jeg skal ta med Caroline ut og øvelseskjøre. Blir både glad og litt skrekkslagen av tanken, men det blir nok gøy. HURRA FOR MEG!!!

2 kommentarer: