lørdag 24. september 2011

Hurrapå50!!!

Startet dagen med 38,1 i feber og en liten hund i næpa. Hunden er grei nok, men jeg kunne klart meg med en lavere kroppstemperatur. I dag er svigermor 50 år og det skal feires ubønnhørlig med mat og drikke. Derfor er det både synd og skam at jeg potensielt flater ut etter bare ett glass vin i dag. Har egentlig ladet opp til festform hele uka, med gradvis oppspising og kaffebesøk, men så feiler kroppen på matchdagen. Veldig irriterende, ettersom søken etter den optimale bursdagsvinen har vært lang og omhyggelig. Men, jeg har hatt god tid til å drikke vin og spise mat hele uka. Svigers briljerte med sine kokkekunster hele 4 dager på rad og matgildet fortsatte på Grøndalen. Kan også telle antall bleieskift jeg har utført på en hånd. Man blir liggende på latsiden når alt blir gjort for deg. Derfor har jeg ikke vært så aktiv på blogginga, men min bedre 3/4 har tatt noen bilder som kan sees her: Føflekk Trysil er veldig fint, så lenge man ikke bor her fast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar